Онлайн-тести з інформатики 5 клас
https://naurok.com.ua/test/informatika/klas-5Підсумковий тест за ІІ семестр. (5 клас)
Підсумкова контрольна робота (5 клас)
https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-kontrolna-robota-431039.htmlБаза даних. Створення форм.
автор Світлана Миколаївна Дзюба
Середовище Скретч
автор Оксана Кімакович
Бази даних (тести)
Що таке комп'ютерна графіка
Усі зображення, що зберігаються на матеріальних
носіях, намальовані людиною або є знімками реального світу. Перший спосіб
отримання зображень, малювання, відомий з найдавніших часів, а другий — з XIX
століття, коли винайшли фотографію. Комп'ютерна графіка поєднала два способи
отримання зображень і відкрила нові методи їх обробки, не відомі ані у
фотографії, ані у традиційному образотворчому мистецтві. Термін «комп'ютерна
графіка» має кілька значень. У найбільш широкому розумінні — це галузь людської
діяльності.
Комп'ютерна графіка — галузь людської
діяльності, пов'язана з використанням комп'ютерів для створення зображень і
обробки візуальної інформації, отриманої з реального світу.
У вужчому розумінні комп'ютерною графікою називають
результат такої діяльності. В інформатиці як науці комп'ютерна графіка виділена
в окрему галузь, яка вивчає методи і засоби створення, обробки та використання
зображень за допомогою програмно-апаратних засобів.
Основні сфери застосування технологій комп'ютерної
графіки такі:
- графічний інтерфейс користувача;
- спецефекти, кінематографія й телебачення;
- цифрове телебачення, Інтернет, відеоконференції;
- обробка цифрових фотографій;
- комп'ютерні ігри, системи віртуальної реальності.
За способом створення комп'ютерну графіку можна
розділити на двовимірну і тривимірну. У двовимірній графіці (2D-графіці)
зображення будується з використанням плоских геометричних моделей, тексту та
растрових даних Цей тип графіки насамперед призначено для застосування у сферах, пов'язаних
із традиційними технологіями друку (видавнича та рекламна діяльність,
картографія, фотографія, розробка креслень тощо), а також для публікації в
Інтернеті та створення інтерфейсу користувача.
У тривимірній
комп'ютерній графіці (3D- графіці) на відміну
від двовимірної, у комп'ютері зберігаються тривимірні геометричні дані
об'єктів.
Один із підходів до створення такої графіки полягає у
використанні віртуального простору, який називають сценою. У цьому просторі проектувальник розміщує
необхідні об'єкти, призначає для них певний матеріал (дерево, залізо, скло
тощо), розміщує джерела світла, а також віртуальні камери, що визначають точки
перегляду сцени. Під час відтворення тривимірної графіки на екрані комп'ютера
будується геометрична проекція тривимірної моделі на площину екрану. Цей процес
називають рендерингом або візуалізацією.
У результаті може бути згенероване як одне зображення,
так і їх послідовність (якщо мова йде про створення фільму). Рендеринг потребує
дуже складних обчислень, особливо якщо необхідно створити ілюзію реальності.
Сфери застосування тривимірної графіки — кінематограф,
телебачення, комп'ютерні ігри, моделювання об'єктів у промисловості тощо.
Технології комп'ютерної графіки такі:
- графічний інтерфейс користувача;
- спецефекти, кінематографія й телебачення;
- цифрове телебачення, Інтернет, відеоконференції;
- обробка цифрових фотографій;
- комп'ютерні ігри, системи віртуальної реальності.
За способом створення комп'ютерну графіку можна розділити на двовимірну і
тривимірну. У двовимірній графіці (2D-графіці) зображення будується з
використанням плоских геометричних моделей, тексту та растрових даних