Інформатика



Онлайн-тести з інформатики 5 клас

https://naurok.com.ua/test/informatika/klas-5

Підсумковий тест за ІІ семестр. (5 клас)  


Підсумкова контрольна робота (5 клас)

https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-kontrolna-robota-431039.html


База даних. Створення форм.


автор  

Середовище Скретч


автор Оксана Кімакович


Бази даних  (тести)






Що таке комп'ютерна графіка
Усі зображення, що зберігаються на матеріальних носіях, намальовані людиною або є знімками реального світу. Перший спосіб отримання зображень, малювання, відомий з найдавніших часів, а другий — з XIX століття, коли винайшли фотографію. Комп'ютерна графіка поєднала два способи отримання зображень і відкрила нові методи їх обробки, не відомі ані у фотографії, ані у традиційному образотворчому мистецтві. Термін «комп'ютерна графіка» має кілька значень. У найбільш широкому розумінні — це галузь людської діяльності.
Комп'ютерна графіка — галузь людської діяльності, пов'язана з використанням комп'ютерів для створення зображень і обробки візуальної інформації, отриманої з реального світу.
У вужчому розумінні комп'ютерною графікою називають результат такої діяльності. В інформатиці як науці комп'ютерна графіка виділена в окрему галузь, яка вивчає методи і засоби створення, обробки та використання зображень за допомогою програмно-апаратних засобів.
Основні сфери застосування технологій комп'ютерної графіки такі:
  • графічний інтерфейс користувача;  
  • спецефекти, кінематографія й телебачення; 
  • цифрове телебачення, Інтернет, відеоконференції;  
  • обробка цифрових фотографій;  
  • комп'ютерні ігри, системи віртуальної реальності.
  

За способом створення комп'ютерну графіку можна розділити на двовимірну і тривимірну. У двовимірній графіці (2D-графіці) зображення будується з використанням плоских геометричних моделей, тексту та растрових даних Цей тип графіки насамперед призначено для застосування у сферах, пов'язаних із традиційними технологіями друку (видавнича та рекламна діяльність, картографія, фотографія, розробка креслень тощо), а також для публікації в Інтернеті та створення інтерфейсу користувача.
У тривимірній комп'ютерній графіці (3D- графіці) на відміну від двовимірної, у комп'ютері зберігаються тривимірні геометричні дані об'єктів. 
Один із підходів до створення такої графіки полягає у використанні віртуального простору, який називають сценою. У цьому просторі проектувальник розміщує необхідні об'єкти, призначає для них певний матеріал (дерево, залізо, скло тощо), розміщує джерела світла, а також віртуальні камери, що визначають точки перегляду сцени. Під час відтворення тривимірної графіки на екрані комп'ютера будується геометрична проекція тривимірної моделі на площину екрану. Цей процес називають рендерингом або візуалізацією.
У результаті може бути згенероване як одне зображення, так і їх послідовність (якщо мова йде про створення фільму). Рендеринг потребує дуже складних обчислень, особливо якщо необхідно створити ілюзію реальності.

Сфери застосування тривимірної графіки — кінематограф, телебачення, комп'ютерні ігри, моделювання об'єктів у промисловості тощо.
Технології комп'ютерної графіки такі:
  • графічний інтерфейс користувача;  
  • спецефекти, кінематографія й телебачення; 
  • цифрове телебачення, Інтернет, відеоконференції;  
  • обробка цифрових фотографій;  
  • комп'ютерні ігри, системи віртуальної реальності.
  
За способом створення комп'ютерну графіку можна розділити на двовимірну і тривимірну. У двовимірній графіці (2D-графіці) зображення будується з використанням плоских геометричних моделей, тексту та растрових даних 

...................................................................................................................................